Eenmaal uw verblijf geboekt, kunt u tot 24 uur voor uw vertrek een verzoek voor een specifieke dienst indienen. Hieronder vindt u de stappen om uw verzoek in te dienen.
Soorten specifieke verzoeken beschikbaar
In het formulier kunt u kiezen uit de volgende types van speciale verzoeken:
-
Kamer : Toegang voor mensen met beperkte mobiliteit, naast elkaar gelegen kamers of kamers met tussendeur
-
Beddengoed : Kinderbed, tweepersoonsbed of twee aparte bedden
-
Parkeren : Reservering van parkeerplaats ter plaatse
-
Huisdieren : Kat, hond, etc. Vergeet niet het type dier, gewicht en grootte in uw verzoek te vermelden
-
Dieet : Vegetarisch, veganistisch, glutenvrij, etc. Vergeet niet de naam van de persoon met de allergie en het type allergie te specificeren
-
Speciale gelegenheid : Huwelijksreis, verjaardag of huwelijksverjaardag
Stappen om een speciaal verzoek bij uw hotel in te dienen
- Ga naar uw Reserveringen en selecteer de betreffende reservering.
- Klik op Hulp en contact.
- Formuleer uw specifieke verzoek in de sectie Contact opnemen met het hotel.
Volgen van uw speciale verzoek bij uw hotel
Eenmaal het formulier verzonden, kunt u de status van uw specifieke verzoek direct in uw reservering bekijken, in uw Reserveringen-ruimte.
| Goed om te weten : Deze verzoeken voor specifieke diensten zijn afhankelijk van de beschikbaarheid en acceptatie door onze leverancier. In geval van afwijzing of geen reactie, raden we u aan om uw verzoek ter plaatse te bevestigen.