Indienen van een klacht bij Voyage Privé
Voor elke klacht raden wij u aan eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Als zij er niet in slagen om uw probleem op te lossen, kunt u uw klacht indienen via het onlineplatform voor geschillenbeslechting van de Europese Commissie, te vinden via de volgende link: http://ec.europa.eu/odr.
De Geschillencommissie Reizen
De Geschillencommissie Reizen werkt onafhankelijk en behandelt klachten van consumenten tegen een reisorganisator of boekingskantoor. U kunt de procedures voor het indienen van een klacht bij de commissie terugvinden op hun website. Houd rekening met de volgende voorwaarden:
-
U heeft reeds een schriftelijke klacht ingediend bij Voyage Privé.
-
U heeft geen antwoord ontvangen binnen 60 dagen na uw klacht, of u bent het niet eens met het antwoord dat u heeft ontvangen.
Behandeling van de klacht
De Geschillencommissie Reizen heeft 90 dagen de tijd om een oordeel te geven. Voyage Privé verbindt zich ertoe dit oordeel te respecteren.
U kunt contact opnemen met de Geschillencommissie via de volgende link: https://clv-gr.be/index_nl.html.