Als je een reisverzekering hebt afgesloten via onze website, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met hen op te nemen om je geld terug te vragen.
- Verzekering afgesloten vóór 21/05/2024: speciale site Mutuaide
- Verzekering afgesloten na 21/05/2024: speciale site van Xplorassur
Hoe neem ik contact op met mijn verzekeraar?
Als u na 21/05/2024 hebt geboekt
Als u een schadeclaim wilt indienen of een vergoeding wilt ontvangen, kunt u rechtstreeks een schadeclaim indienen op de speciale site van Xplorassur met uw dossiernummer 10XXXXXXXVPBE, uw Xplorassur-abonnementsnummer en uw verblijfsdata.
Als u vragen hebt over uw huidige dossier, kunt u rechtstreeks een bericht sturen naar de beheerder op de speciale Xplorassur-site.
Als u problemen ondervindt bij het openen van uw dossier, aarzel dan niet om telefonisch contact met hen op te nemen op 05 32 66 30 70 van maandag tot vrijdag van 14u tot 17u.
Als u vóór 21/05/2024 hebt geboekt
Als u een claim wilt indienen of een vergoeding wilt ontvangen, kunt u uw claim rechtstreeks indienen op de speciale MUTUAIDE website door uw dossiernummer 10XXXXXXXVPBE, uw MUTUAIDE-abonnementsnummer en uw verblijfsdata op te geven.
Als u vragen hebt over uw huidige dossier, kunt u rechtstreeks een bericht sturen naar de beheerder op hun speciale MUTUAIDE website.
Als u problemen ondervindt bij het openen van uw dossier, aarzel dan niet om telefonisch contact met hen op te nemen op 01 55 98 58 07.
| Goed om te weten: U vindt alle informatie over de details van uw verzekering rechtstreeks in uw Voyage Privé ledenaccount op uw pagina "Bestellingen" in het tabblad "Mijn diensten" en vervolgens "Verzekering".