Zoals vermeld in onze Algemene Verkoopsvoorwaarden, zijn onze aanbiedingen doorgaans niet aanpasbaar vanwege het tijdelijke karakter van onze verkopen. In sommige specifieke gevallen is het echter mogelijk om de data van uw verblijf te wijzigen, onder bepaalde voorwaarden.
| Let op : De wijziging is niet beschikbaar voor de volgende aanbiedingen: aanbiedingen met transport, cruises, restaurants, autotours, multi-hotel, of touroperator.
Hoe weet ik of mijn reservering wijzigbaar is?
Voor bepaalde aanbiedingen zonder vluchten, kunt u de data van uw verblijf tot 15 dagen voor vertrek wijzigen.
Om te weten of uw aanbieding in aanmerking komt voor datumwijzigingen, gaat u rechtstreeks naar uw Ledenaccount, in de rubriek Reserveringen, klik op het tabblad "Beheer mijn reservering", en vervolgens op "Wijzig mijn verblijf".
Als je aanbod niet kan worden verplaatst
Als je aanbieding in aanmerking komt voor een datumwijziging
Hoe kan ik mijn reservering wijzigen als deze in aanmerking komt?
Als uw aanbod in aanmerking komt, klikt u op Bekijk de beschikbaarheid en selecteert u de nieuwe data van uw verblijf. Dit wijzigingsverzoek is onderhevig aan de acceptatie van onze hotelpartners.
De kosten van de wijziging worden aangegeven en omvatten:
-
Het prijsverschil als uw nieuwe data duurder zijn
-
Eventuele kosten die door de leverancier voor deze wijziging in rekening worden gebracht
-
Beheerkosten voor de wijziging die door Voyage Privé worden gerekend, die 16 € per dossier bedragen
| Goed om te weten: Alleen betaling per creditcard wordt geaccepteerd voor wijzigingsverzoeken.
Validatieproces
Als uw wijzigingsverzoek extra kosten met zich meebrengt, wordt alleen een bankgarantie van 1 € gevraagd: het volledige bedrag wordt van uw rekening afgeschreven zodra de leverancier uw wijzigingsverzoek heeft goedgekeurd. Als uw verzoek wordt geweigerd, blijven de oorspronkelijke data van uw reservering behouden, wordt de bankgarantie teruggestort, en worden er geen wijzigingskosten in rekening gebracht.